Hétfőn reggel indultunk, GPS beélesítve, holott jól ismerem az utat arra. Jól elnavigált minket másfelé, no, nem volt ez baj, de okozott pár fejvakarós pillanatot. Nem hiszek én eléggé a technikának:))). Pályán nem akartunk menni, mert ugyan gyorsabb lett volna, de hosszabb, meg a pályadíj. És szép utakon jártunk, kicsit kalandosan, de végül szépen odaértünk. Nagyon örülünk, az út során mértünk bocifogyasztást, 7,1 l eszik százon a drága, meg vagyunk vele elégedve!

2 órakor értünk oda, átvettük a csodás kis szállásunkat, hamar kipakoltam, minden ment, mint a karikacsapás. Aztán elmentünk hamar a Balcsiba. Nem volt igazán strandidő, a víz is hideg volt, de hát muszáj volt strandolnunk. Gyorsan ettünk a strandon “fillérekért” , ott szabad rablás folyik sajna mindenhol:(. Fürödtünk egyet, hát, én nem dobódtam fel ettől a mocsártól, pocsolyától.. Grrr, belelépek, bokáig süllyedek az iszapba, egyszer voltam hajlandó belemenni… Hazafelé megtámadtuk a helyi boltot, vettünk szalonnát, tüzet rakott, majd szinte egyedül sütötte a szalonnát:D. Én palacsintát sütöttem a házban. Ez is kalandosra sikeredett, lévén, elfelejtettünk olajat venni:D. Elszaladtam a boltba, ami már sajna bezárt. Mindkettő. Az egyik boltnál még ott voltak az eladók, épp felmostak. Elmondtam a szitut, hátha kiadnak egy olajat, de bunkó módon nulla segítőkészség:(. Felküldtek egy másik boltba a faluban, ami hétfőn egyáltalán nincs nyitva, nem hogy ilyen “későn”. Nyilván tudták, csak le akartak rázni… Na de nem olyan fából faragtak, aki ilyen könnyen feladja, palacsintát ígértem, lesz is:). Bementem a helyi étterembe egy kis bögrével, és kunyiztam egy kis étolajat. Kaptam, kedvesek voltak:)

Kellemes este volt, lányok hamar beájultak, elfáradtak nagyon… Fent aludtak az emeleten ők hárman, együtt, este sosem volt gond, elájultak szépen:). Egy délután tettünk kísérletet alvásra,nem jött össze, de ez nem is meglepő.

Bélával vittük a gépem, és ezer filmet, így minden este filmeztünk, kellemes volt nagyon. Általában ittunk 1-2 pohár bort is. Teljes harmónia:). Ez jellemző volt végig amúgy, tulajdonképpen egy szóváltás sem volt köztünk. Ám sokat beszéltünk a jövőnkről, terveink vannak lakás téren, én már nagyon továbblépnék, Béla realistább ugye, ő várna még. Annyit elértem nála, hogy nézelődünk, figyelem a piacot, időnként megnézünk 1-1 házat, telket. Tájékozódunk:).

Kedden bementünk KEszthelyre, hajókáztunk és bevásároltunk. A hajózás istenien sikerült, nagyon élveztük mindannyian. Vicces volt, ahogy már az autóval parkolóba begördülve borzasztóan készségesen, kedvesen irányítgattak minket, majd már a parkolóban jegyet válthattunk. Aztán láttuk, h azért nem bízza a Hajózási társaság a véletlenre, h veszünk e jegyet, mert a kikötőnél nem kicsit direkt marketinggel támadják meg más hajósok is az arra sétáló gyanútlan turistákat:))). Vicces volt.

img_4251.JPG img_4253.JPG img_4257.JPGsrc=’http://www.kissvirag.hu/blog/wp-content/uploads/2008/09/img4256.thumbnail.JPG’ alt=’img4256.JPG’ /> img_4260.JPG img_4264.JPG img_4266.JPG img_4284.JPG img_4300.JPG img_4305.JPG Ki van Apa lábai alatt-között? 🙂 img_4306.JPG img_4317.JPG img_4318.JPG img_4320.JPG

Ezután bevásároltunk a keszthelyi Tescoban, hazamentünk, begyúrta Béla a fasírtot, főztem egy zöldborsófőzit, megsütöttük a fasírtot, ebédeltünk, majd irány a szabad strand, lévén, a belépős sem volt nagy szám… Hát, ez sem volt se jobb, se rosszabb, bokáig érő iszap, 400métert besétálsz, már ér derékig a víz. Én bele se mentem. jót lubickoltak:). Mindig csodálom a strandon, pléden alvó gyerekeket, nekem ez még az életben nem sikerült, h ott aludjon a gyerek. Igaz, nem is tudunk 2-3 óránál több ideig strandolni, annyi idő pont elég is. Sőt. Én amúgy imádom a vizet, szeretek úszni, ugrálni, és csúszdázni. A Balatonban egyiket sem lehet. Ezért nem barátkoztunk mi össze most sem.

Este TV-t néztünk, amit itthon ritkán teszünk, lévén, internetre buzulunk, vagy filmet nézünk, vagy dolgozunk. A TV nem igen fér már bele. Béla néha néz sportot, vagy zúg néha háttérzajnak és akkor ragad ránk valami. Nos, most egész rábambultunk a Hal a tortán című remekre, ami nekem tényleg tetszik, én szívesen részt vennék egy ilyenen, és nagyon érdekes számomra, ki mit és hogyan főz. És kiakadtam, hogy az Esztergályos Cecília milyen egy hisztis hárklis vén banya lett. Totál leakadtam rajta…

Mivel maradt sok fasírt, ment másnap zsömlébe, mi pedig irány a Kis-Balaton, megnéztük a csodás bivalyrezervátumot, átmentünk a fa hídon, felmentünk a lepukkant kilátóra, ahonnan mesés táj tárult elénk… Jujj, összekeveredtem, bár lényegtelen, mert ez már a csütörtökii nap volt, előtte volt még egy szerdánk.

Szerda: Mivel még a kikötőből láttuk a városnéző vonatot, megígértük a csajoknak, h másnap ez lesz a program. Szerdán tehát már időre mentünk, a Festetics kastélytól is induló városnéző vonatra. Nos, ez a vonat gyomorforgató, kirázott belünk mindent:))), és közben nem is volt városvezetés, nem beszélt ott senki semmit…….. Mentünk az apartmannegyedbe, tulajdonképpen nem sok látványosság volt az út során. Mind1, a gyerekeknek izgi volt nagyon.

img_4339.JPG img_4354.JPG

Majd megnéztük a csodálatos Festetics kastélyt. Gyönyörű volt, bár a bejáratnál nem kicsit döbbentünk meg, hogy mennyibe se kerül oda bemenni:((. Fizettünk majd 4ezer ft-ot. Nem akarom, h az hallatszon ki a beszámolómból, hogy zsugoriskodtunk, de nagyon is hozzá tartozott a magyar tengeres fílinghez az a magyar rablás, ami a környéken zajlik. Hogy még a MC Donalds is más árakon dolgozik, és nincsenek meg az itthoni kedvezmények, tényleg megdöbbentett… Elgondolkodtató és sajnálatos:(. És úgy megy ott a pénz, h észre sem veszi az ember, de asszem mi ügyesen csináltuk a lehetőségekhez képest. Hogy bemegy az ember ilyen belépő mellett még 100-as a WC. Nem a száz forint, csak az elv… Ócska jégkrém a gyerekeknek 300/db. Ugyanmár:(

A kastély amúgy gyönyörű volt, álomszép műveket láttunk, nem bántuk meg, hogy bementünk.

Hazaérvén átsétáltunk az utcában lévő étteremben, ahol kellemes meglepetésként isteni ételeket ettünk nagyon is baráti áron. megpróbálkoztunk egy csendes pihivel, nem sok sikerrel, de egy fél filmet meg tudtunk nézni azért:)). Aztán Apa ismét tüzet rakott kint, és megfőztük a marhát. Egész jó lett, főztünk hozzá tésztát, nagyon jót ettünk:). Készítettem egy nagy adag salátát, tejföllel, fokhagymával, nyamm.

Bibike délutáni alvás híjján kihagyja a pörkölt főzős bulit, alszik a tűz mellett:) img_4362.JPG Én addig a csajokkal kirakóztam, majd társasoztunk végre a törölközős társassal:). Hát, elég kis bénák a számolásban, ezt apjuktól örökölték. Hajam égnek áll, h nem megy nekik, így legközelebb inkább Béla lépegetős társasozott velük, én ehhez türelmetlen vagyok:))). Viszont kipróbáltuk újra az Activity kindert, és kezdik pedzeni a lényeget. Bár inkább én beszéltem és mutogattam nekik, NAGYON élveztük mindannyian:). Mindezt a tűz mellett, őriztük apát:). Én még ezek közben csak gyorsan feltettem egy nagy adag brassói húst másnapra, h csak a krumplit kelljen majd hozzá megsütni pénteken:). Ilyen ügyikén szerveztük a témát, bizony:). img_4360.JPG Nem volt megterhelő ez a mennyiségű főzés egyáltalán.

Persze reggel-délben-este a teraszon ettünk, csodálatos volt… img_4367.JPG

Ezen az estén Virágunk olyan sokat és sokáig evett, hogy már behoztuk a házba, nehogy a szúnyogok megegyék a gyereket. Meg szegény kint ült egyedül, többiek ejtőztek rég, én mosogattam. Ő csak evett, csak evett… img_4363.JPG Az édes este 11kor hasfájásra ébredt, sírt is a kicsikém:(. Nagyon bekajált.

Csütörtökön tehát Kis-Balaton, bivalyrezervátum volt a program, sikerült a hét legmelegebb napját választanunk:))). A bivalyrezervátum egy szépen rendben tartott, igazán látványos hely. img_4373.JPG img_4377.JPG img_4386.JPG img_4389.JPG img_4391.JPG img_4392.JPG img_4397.JPG img_4398.JPG img_4399.JPG

No, ez nagyon tetszett nekünk, Béla végigkérdezte az összes lekvár fajtáját, mit mivel kevernek, gyönyörűek voltak a standok, igazán dícséretes ezektől a helyi asszonyoktól, ez hungarikum a javából.

img_4404.JPG img_4405.JPG img_4406.JPG

Megettük a maradék fasírt zsömlével, majd irány haza. A nagy meleg miatt csábultunk a Balcsiba, ám viszolygásom nem lanyhult továbbra sem, megbeszéltük, hogy megpróbálunk keresni egy beach-et, egy homokos partot. Legközelebb Lellén van ilyen, sebaj, mivel a gyerekek úgy is beájultak a kocsiban, még fél óra alvás útközben és legalább jól kipihenik magukat:)

img_4410.JPG img_4411.JPG

Nos, nem bántuk meg, hogy elautóztunk Lelléig. Igazán korrekt a helyi strand, 400ft a felnőtt belépő, leszámítva a rémesen elszaporodott vizibolhát, ami mindenhol ott van, borzalmas, tényleg egy igen klassz hely, gyönyörűséges és tiszta, csúszdás gyerekmedencével. És ugye a Balatonpart is olyan, ahol lehet homokozni, sétálni ki-be a gyereknek is, kézfogás nélkül. csak ment, csak ment, majd letottyant, felállt, ment tovább, csodaédes pofa volt:)). img_4415.JPG img_4417.JPG img_4434.JPG img_4436.JPG

Apa bérelt egy kajakot, és felváltva elvitte a csajokat, nagyon élvezték. img_4427.JPG img_4423.JPG img_4437.JPG

A lellei strandon van egy élményfürdő is, oda külön kell belépőt venni, 2 órára 500ft, azaz ez sem drága, na, ott nagyokat csúszdáztunk a csajokkal, és sodrómedencéztünk. Élveztük mindannyian:)

Hazaérvén elkészítettük a krumplit a husihoz, megint durván bekajolt:))). Rengeteget eszik ez a lány, főleg a fogára való kajákból:))

Pénteken már nem kísérleteztünk, azonnal Lellére indultunk. Reggel palacsintasütés, ez elég gyakori volt ott berényben, még este bekevertem egy tésztát, és reggel sütöttük, 2 serpenyőben, haladtunk vele, és nagyon örültek a gyerekek. Mivel nálam a palacsinta nagyon egészséges, ezért ez egy laktató, rostos, édes kaja, amit szívesen esznek. gyorsan megfőztem a kukoricát, hogy vigyük ki a strandra, ööö, kukorica, !! 8 cső, majdnem mind elfogyott még indulás előtt:DDD. Lellére érvén nagyon fújt a szél, nagyon szép volt a Balaton… De hideg is. PErsze azért mentünk, nyomultunk, főleg Béla a nagyokkal, irtóra élvezték, hogy hullámzik a víz… img_4458.JPG img_4470.JPG img_4459.JPG img_4474.JPG img_4475.JPG img_4476.JPG

Innen haza, megettük a maradék kajákat, sikerült is, még sütöttünk egy utolsó palacsintát délután:). Este szokásos filmezés, beájulás…

Szombaton családilag 9ig aludtunk, ami valami hihetetlen:)). ersze kicsinek volt szopi 6kor, de visszaaludtunk. Épp szombaton, mikor már úton “kellett volna” lennünk, irány a Kolping, a paradicsom… No, becsomagoltunk, összerámoltunk, majd elindultunk már 11 kor:)). Bélának majd Keszthelynél jutott eszébe, hogy basszus, a pen drive-okat, némi pénzt, bankkártyát, autó pótkártyát ott hagyta a házban a rejtekhelyen:DDD. Ez egy belső gerendás ház volt (csodálatos!!!!) és a gerendázatra rejtette ez a cseles fiú:D. Jól kicselezte magát. Visszamentünk érte, ezután már csak az elem töltőt hagytuk ott:D. Jön utánunk postán, hihi.

Szóval szombaton Kolpingba el, innen folytatom (sztem holnap) a beszámolót:)

Néhány kép a nagyon kellemes szállásunkról, bátran ajánlom midnenkinek: img_4337.JPG img_4338.JPG img_4335.JPG